Behöver nog en espresso för att kunna hålla mig vaken till ikväll

Tror ni att jag åkte hem och sov efter träningen på sjukhuset? Minsann inte! Istället drog jag till gymmet och tränade mer. Ofattbart faktiskt. Jag förstår det inte ens själv så här i efterhand.

Det gjorde inte heller dom två lagkamrater jag mötte på vägen ut från gymmet. Dom bara: "Men gud, vad gör du här så tidigt?" och "Jag såg din bil utanför och tänkte att det inte kunde stämma, men så är du här!". Som om jag var någon form av uppenbarelse. Det är jag ju i och för sig nästan med.

Men gjort är gjort och så är jag ju ledig resten av dagen.
Ooh, vad ska jag då hitta på?
Är visserligen redan hembjuden på lunch och utbjuden på middag så det blir nog en aktiv och trevlig dag trots allt.

Men nu dusch, sen sjukt mycket sömn!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?