Ny vinklar snart eller?

Kanske en liten musiktopplista hade varit på sin plats. Tänkte jag. Men insåg att inte mycket har bytts ut sedan den sist publicerades. Men skit i det, som vi säger i Horsens.

Anyways. Here goes.

1. 50 Cent - Get up
2. Melissa Horn - Vår sista dans
3. Jason Mraz - A beautiful mess
4. Dido - Don't believe in love
5. Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
6. 50 Cent - If I can't
7. Jason Mraz - Butterfly (som påminner så extremt mycket om The Brand New Heavies att jag blev helt nostalgisk - där har ni ett band ni borde hamstra musik från om ni undrar!)
8. Håkan Hellström - Luften bor i mina steg
9. Melissa Horn - New York
10. Parken - Jag har varit vilsen Lisa
11. Beyoncé - Save the hero

Äh, fan vilken trist lista. Bara same old, same old. Skärpning chica!
Återkommer. Ska hamstra TBNH ett slag nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?