Så där ja!

Nu blev det fart på er minsann. Sötnosar. Strålande, tycker jag!

Jag fortsätter lite till då.

Kan ju berätta för alla intresserade (mest pappa då skulle jag tippa...) att det var lätt som en plätt att somna igår. Och det redan strax innan klockan ett. Fint det.

Idag ligger det ett visst ljus över Horsens, trots att himlen är väldigt mörk. Det ser lite underligt ut, det måste jag säga, men ljus är ju alltid ljus och ljus är alltid bra.
Snart ska jag möta nummer 5 på gymmet och därefter vandra över till simhallen som inte ens ligger ett stenkast bort för att även möta nummer 3 och så ska vi leka lite. Jag undrar om dom har rutschkana? Det ryktas om bubbelpool, så i den kommer jag nog hänga en del. Tror det blir bra.

Ikväll har jag inga stora planer, men det kan ju hända att det dyker upp något på vägen. Det brukar ju göra det. Och imorgon när jag vaknar ska jag få springa! Notera det nu gänget! Och sedan, när jag blir bra i mitt knä, ska jag springa varje dag. Inget skämt. Varje dag.

Kommentarer

Anonym sa…
lycka till med joggningen! det går nog bra ska du se! =)
Anonym sa…
Kanske Horsens har fått besök av någon utomjording...? Det yrades om ett ljussken över Skåne för någon dag sedan, kanske har ET förlyttat sig österut för att vidga sina vyer...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?