Tisdag idag, säger ni - elva veckor, senare säger jag

Idag har det gått elva veckor sedan min operation. Och idag är jag för första gången sedan dess irriterad över att jag inte kan spela. Nu är jag trött på det här, hör ni det!

Och så gör det ont i knät. Eller ont vet jag inte för allt är ju relativt. Inget i jämförelse med hur det var efter operationen, men det känns innanför knäskålen när jag går neråt i trappor och gör squat. Och så gör det ont på insidan av knät emellanåt.

Och nu lät jag som en gnällspik, det var inte meningen.

Chefssjukgymnasten undersökte och trodde att det nog var menisken som trilskades så han gjorde lite osköna rörelser för att få det bättre. Om det hjälpte vet jag inte än, men rörelsen han gjorde för att kolla läget kändes trevligare efteråt än innan.

Och medan jag har er på tråden:
113 av er har hittills kollat på filmen från muren och jag tycker att ni uppför er en aning bortskämt. För jag bjussar på mig själv och vad gör ni? Kommenterar inte ens.
Ni som brukar skriva en käck liten rad emellanåt behöver givetvis inte ta åt er. Vet ju att ni finns.

Återkommer när jag är på bättre humör. Brukar ju inte dröja så länge.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag hade ganska ont på samma sätt och ställe som du beskriver några månader efter min operation, visserligen ytterligare någon månad senare än dej. Men det berodde på att "lite grejer som suttit fast efter operationen lossnat" om du förstår hur jag menar? Haha. Jag förstår ju inte själv hur jag menar. =) Men alltså, att lite nervtrådar och sånt fastnat i ärret på insidan och att de lossnat och det är BRA. Kan vara nåt sånt. =)
Anonym sa…
Man är tvungen att trycka på länken till själva inlägget för att skriva en kommentar (filminlägget). Kan vara därför inte så många kommenterat den.

*kramar*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?