Kanske lite stickning hade suttit fint till matchen?

Lika fel som det kändes att springa imorse, lika rätt kändes det på eftermiddagen. Och utan smärtan. Gött det.
Ska jobba på att verkligen strecka ut ordentligt. Det är mitt största problem för tillfället. Det är inte så att jag inte kan, det är bara svårt under löpning. Så jag jobbar på det. Och så hoppas jag på att det känns bra imorgon så att jag kan köra hårt på löpbandet. Och cykeln.

Det kan hända att det här är första gången i mitt liv som jag längtar efter gymmet. I alla fall om man inte räknar OS, för där var varje del av dagen ett äventyr. Och då särskilt gymmet. Horsens ligger lite i lä där kan jag berätta. Och ändå längtar jag dit.

Kom igen knät, nu kör vi!

Nu är det dags för handboll igen. Vilka tror ni på?

Kommentarer

Mark Newman sa…
Did you say now is the time for baseball again? I am ready for some baseball! 20 days until Spring Training begins over here!

I am so glad you are running again. Go Annika Go! Behind you all the way.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?