Som en elefant, ja visst, men en duktig sådan!

Ok. Dagens skörd:

Morgonträning. 5 minuter cykel med tung belastning, 7 minuter löpning, 5 minuter gång i uppförsbacke, styrketräning i måttlig mängd.

Mitt på dagen. Sova, till sjukhuset för att hämta det nya programmet.

Eftermiddagsträning. Ungefär 5 minuter löpning, knäövningar, handbollskast och målvaktsuppvärmning (ja, jag skjuter med vänster fot i marken istället för höger som jag brukar, för att inte få vrid i knät och jag springer inte utan får alltid stå först i ledet om jag vill, så ni behöver inte vara oroliga), 10 minuter löpning.

Och nu är det kväll och snart kommer nummer 3 och vi ska äta våfflorna jag aldrig åt igår. Och så ska vi se på film. Med tanke på den nyligen publicerade listan kan ni nog ana er till inom vilken genre det blir.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?