En är bättre än ingen

Skoja inte! Det var en sjukt spännande match idag. Eller som vi säger här i landet: Hold kæft, hvor var det spændende!

HH - Aalborg, 23-23. Jag och nummer nio, som stukade foten på träningen igår och därför inte kunde vara med, och hennes kille satt och hejade ihop på läktaren. Under första halvlek hade vi även den före detta holdlederen Mariann bredvid oss. Det var mycket trevligt!

Matchen i sig var väl inte så där värst välspelad och hade definitivt alltför många tekniska fel för att det skulle kännas bra, men den var spännande. Det kan man inte ta ifrån den, det kan man inte. Och dessutom bjöd Linnea på den roligaste vurpan i Forums historia. Oförglömlig.

Och det var fantastiskt kul att prata med några av dom svenska stjärnorna i Aalborg. Jag saknar dom verkligen nu när jag inte är med i landslaget längre. Men planer gjordes om en återträff ganska snart där uppe i norr. Det ser jag fram emot. Och JG, du ska med!

Kommentarer

Anonym sa…
yes jag är klar! när åker vi? :) kram JG

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?