Min glädje inför listor ger er härmed:

1. Hur gammal är du om fem år?
35.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går?
Nummer 3.
3. Hur lång är du?
176 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Love Actually.
5. Vem ringde du senast?
Fys-Mikael, men han svarade inte.
6. Vem ringde dig senast?
Någon som jag inte minns namnet på.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms:a.
10. Vilken ögonfärg har du?
Mörkblå. Svart när jag är arg.
11. När vaknade du i dag?
Halv tolv.
12. Vilken är din favoritjulsång?
Spelar ingen roll, bara det inte är Carola som sjunger dom.
13. Vilken är din favoritplats?
Sommarlov i Bovallstrand.
14. Vilken plats föredrar du minst?
Högstadieskolor.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Precis där jag vill vara.
16. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker och elaka barn.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Kommentarer från den jag höngde med i lördags.
18. Hur stor är din säng?
120 cm bred och lagom lång.
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det beror väl på tillfället.
21. Hur många kuddar har du i sängen?
Två.
25. Är du social?
När jag känner för det.
26. Vilken är din favoritglass?
Oh, det finns så många! Ben&Jerry's - Strawberry Cheescake, US Ice Cream - Polka, Triumfglass - Himmelsk röra. Kan rabbla i en evighet.
28. Tycker du om kinamat?
I Kina får man OS-mat!
30. Vad dricker du till frukost?
Te.
32. Kan du spela poker?
Utveckla "kan".
34. Är du en beroende människa?
O ja.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej. Det är ju min dag!
36. Vill du ha barn?
Självklart.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp.
39. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor, resor och presenter.
41. Äger du dyrbara smycken?
För mig dyrbara, för andra är det mer tveksamt.
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Har så många roliga vänner. Kan inte välja.
45. Sover du med gosedjur?
Sover med, nej, men dom finns.
46. Vad har du för ringsignal?
Webbie feat. Birdman & Rick Ross - A Miracle.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Fråga mamma! Men jag skulle tippa att svaret är ja.
48. Hund eller katt?
Hund. Och vissa katter.
49. Flirtar du mycket?
Ja.
50. Kan du byta olja på bilen?
Byta? Är det inte nåt man bara fyller på? Det kan jag.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Inte än.
52. Vilken var den senaste boken du läste?
Fausta Marianovic - Sista kulan sparar jag åt grannen.
53. Den bästa bok du läst?
En omöjlig fråga.
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.
55. Dansar du i bilen?
Det känns svårt.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Svenska P3 och danska Radio Horsens.
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ord avsedda bara för mig.
58. När var du i kyrkan senast?
Minns inte. Vet att jag var i en när vi var på semester i Norrland förra sommaren... Men vänta! Tror även jag var inne i en när vi spelade kval i Tjeckien. Och när var det? Efter Norrland och innan OS. Någon gång.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har total bloggtorka, så jag snor. Hoppas att det är ok. =)
Anonym sa…
En fråga till:
Hur gör du för att inte tappa tålamodet med din rehab. 5 minuters träningspass igår måste kännas frustrerande ?
Själv hade jag blivit toookig.
Anonym sa…
Men va 17. Nu ser jag att punkt 8 och 9 saknas. =)
Anonym sa…
Ok. Och typ massa andra punkter. Haha. =)
Anonym sa…
Gillar dina listor! GIllar dig!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?