Möjligtvis är er fredag mer givande än min, men jag är nöjd ändå

En liten fredagkvällsrapport:

Jag gör inte mycket här. Stickar lite, dricker kaffe, ser på tv. Och gör mitt bästa för att hålla mig undan från det där kräkframkallande Let's dance. Förstår simpelten ikke hur man kan kolla på den skiten alltså!

Men jag tänkte på en sak. Nyss, när jag skulle gå runt litegrann här i min lägenhet, så kändes det inget alls i knät. Det gjorde alltså inte ont. Alls. Jag minns inte ens när det hände sist. På riktigt. Och helt plötsligt, på en fredagkväll, så händer det igen. Mycket märkligt, sanna mina ord!

Imorgon möter HH laget från Fyn, GOG. Själv får jag börja min dag tidigt så att jag hinner träna innan vi åker.

Oh, löpbandet!
Oh, explosiva utfallssteg!
Oh, svettas!

Jag tror faktiskt att hela morgondagen blir ganska givande. Till exempel så får vi två poäng, ik? Och så blir kvällen bra. Jo, det tror jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?