Visst är det gött med ett nytt år?

Imorgon möter Ikast (eller vad dom nu kallar sig, blir ju helt förvirrad av alla dessa namnbyten...) Györ från Ungern. den matchen ska jag se.

Först ska HH till Esbjerg och samträna med dom, men jag slipper lyckligtvis följa med. Har inga bra minnen från mitt sista besök där. Inte för att det kommer störa mig i framtiden, jag är nämligen inte speciellt skrockfull, men jag gillar inte att åka bil i en dryg timma för att kolla på en träning.
Så det blir gymmet här i Horsens och sen road trip med tillhörande cafébesök i den lilla struntbyn Ikast. Ganska många från HH ska med så det blir nog kul.
Hur det går i matchen är ju dock ganska så svårt att säga med tanke på att Ikast kan prestera allt från asdåligt till svinbra.

Jag hoppas dock på snygga passningar och många skott i krysset. Vilket av lagen som vinner spelar inte så stor roll för mig.

Nåja, läggdags nu. Klockan är över tolv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?