Dos poäng heute, please

Ett fantastiskt bra pass på gymmet började jag min dag med idag. Cykel med tung belastning och så löpbandet. Både löpning och gå snabbt i uppförsbacke. Blev oerhört svettig. Så svettig har jag faktiskt inte blivit på länge.
Ska kanske berätta om det där med att det gör ont i knät. Det är på insidan av knät det känns när jag går. Alltså när jag går ordentligt, vilket jag naturligtvis har stor fokus på att göra. Speciellt eftersom jag ju är så disciplinerad, som vi nu alla vet jag är.
Och när jag tränar hårt så är det innanför knäskålen det gör ont. Det är den smärtan som inte får bli för stor. Inte bli mer än den var i början på träningen.

I alla fall. Nu sitter jag här och äter frukost innan vi ska åka iväg till Fyn. Det ska bli kul med match igen och så får jag ju förmodligen prata lite hemspråk med dom tre svenskorna på ön. Blir bra det.

Kan tillägga att jag numera även äger ett par hemmastickade handledsvärmare. Som matchar den tidigare gjorda öronvärmaren! Denna enorma stolthet.

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till med matchen!
Jag gillade faktiskt din öronvärmare, men öhmm vad gör man med handledsvärmare... :o)Förutom att de matchar din öronvärmare och estetiskt säkert är lika tilltalande naturlitvis...
Anonym sa…
Är du med i sticksekten du med?? Hoppas även att det går bra för dig med löpningen, om du är äldst i OS byn 2012 så lovar jag att vara näst äldst...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?