Vi bara blandar och ger nu

Om det är något som kännetecknar mig, förutom hetsigt temperament och en jävla vilja, så är det min förmåga att snöa in på saker. Till exempel musik.
För ett par veckor sedan var det Melissa Horns Sen en tid tillbaka som jag under dom tre dagar den var som hetast valde att lyssna på 61 gånger. Och nej, det är inget skämt, iTunes för nämligen statistik över mitt patetiska repeatande.

Och just nu kan jag inte sluta lyssna på 50 Cent - Get up. Om jag hade varit en av dom där som fortfarande är kapabla till att spela handboll så hade jag lätt valt just den sången till att bli min laddningslåt.

Nu får den istället assistera som styrketräningslåt. Ett steg neråt på ranglistan, det förstår jag, men den får hålla till godo. Fast idag när jag kom till gymmet hade dom stängt trots att klockan bara var fyra. Vad är det egentligen för land det här?
Så jag fick träna hemma och det är ju inte så nedrans kul ska ni veta. Men jag gör ett nytt försök imorgon. Satsar på att vara där vid tolv, så jag antar att jag närmar mig stället runt ettsnåret.

Med fungerande mp3 och 50 Cent på repeat. Blir nog en bra dag imorgon, det känner jag på mig.

Och för övriga intresserade kan jag nu berätta att jag börjar misstänka att min kattallergi inte alls existerar längre. För efter att ha chillat med en vit katt från och till i flera dagar nu så märker jag inte ett skit. Kanske borde jag skaffa en egen.

Annars då, nån som hört nåt kul?

Kommentarer

Anonym sa…
Håller nu på och laddar ner Melissa Horns skiva, har aldrig hört henne förut så det ska bli spännande! Känner att låtarna i ipoden är lite sönderlyssnade så musiktips tas gärna emot:-)
Anonym sa…
superbra ju...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?