Så mycket tid över

Klockan är två och jag har redan hunnit med så mycket. Träningen imorse var det visserligen rätt tufft att komma upp i tid till, men jag gjorde det. Cykel, övningar, skott och J-son - Pretty boy på högsta.

Sen blev det brunch och shopping. Ett par byxor och ett par skor, blir inte mycket bättre än så.

Men i väntan på dagens VM-matcher och en garanterat ganska lång kväll måste jag nog sova lite på soffan. Det vill säga efter att jag sett reprisen av X-factor som jag missade igår. Ni vet, det är lite som Idol och nu är dom igång med att samla ihop folk i olika delar av Danmark. Vilka idioter det finns alltså! Tur för mig, för det gör ju programmet fantastiskt mycket roligare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?