Förbered dig på en bra vecka, löpbandet!

Det blev inga våfflor till middag, utan fiskpinnar. Med remoulade. Verkar ha blivit danskifierad och måste genast skärpa mig.

Till min stora lycka säger knät ännu inte något efter min oerhörda mängd löpning tidigare idag. Glädjen, säger jag. Glädjen!
Förväntar mig att kunna springa igen imorgon. Eller det var fel. För jag har lärt mig att förväntningar brukar krossas. Men jag hoppas på att kunna springa igen imorgon. Och jag hoppas att det inte gör ont att gå. Men det är okey med den träningsvärk jag har i högra låret, den kan få stanna om den vill, för den betyder att jag faktiskt gör något ansträngande inom träningsämnet nu för tiden.

Jag har precis sett färdigt filmen jag hyrde tidigare idag. Made of Honor, eller En ægte mand som dom döpt den till på danska. Rätt upp på topp tio åkte den. Och den gav mig tillbaka tron på kärleken.
Tror jag ska se den igen imorgon förmiddag innan jag måste lämna tillbaka den till Blockbuster igen. Och jag är fortfarande lika kär i Patrick Dempsey nu som när jag såg Can't buy me love på repeat under flera år. Förmodligen har jag sett den femtio gånger. Minst.

Om ni av någon anledning är intresserade av vilka filmer jag helst ser så kan jag ju nämna några av dom som ligger bäst till för att typiskt frekventera min dvd. Utan inbördes rangordning och dom båda ovan, here goes:

How To Lose A Guy In Ten Days
Roman holiday
The Lake House
Notting Hill
Four Weddings & A Funeral
10 Things I Hate About You
Pretty Woman
P.S I Love You
The Devil Wears Prada
Sweet Home Alabama
The Holiday

Lika förutsägbar som svensk midsommarafton när det gäller film antar jag. Men jag antar också att jag gillar att känna mig lycklig och kärlek gör mig just det. Trots att den bara finns på film.

Peace out.

Kommentarer

Anonym sa…
huah, fiskpinnar! å jag som trodde att du skulle blöna dig själv. i mina ögon är äta fiskpinnar ett straff. ;)
Anonym sa…
en rekommendation av film som jag såg i veckan seven pounds med Will Smith en riktig snyftare! Bra att det går bra med löpningen, kände du dig också som en elefant dom första löpstegen? Kram JG
Anonym sa…
Vi gillar verkligen samma typ av filmer. =)
Anonym sa…
Om jag inte minns helt fel så såg vi väl Sweet Home Alabama på bio för ett antal år sedan..... Den gick inte in på Daniels tio i topp:) Han pratar fortfarande om den kassa filmen.....
Kram Annelie

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?