Försök bara inte sälja skiten, ok?

På gymmet vi tränar har dom alltid helt fruktansvärda tavlor på väggarna. Man kan säga så här. Inget av det dom väljer att hänga upp är ens nästan fint. Och dom är alltid till salu för ett par tusen. Det är lite som ett skämt faktiskt.
Ett tag hade dom någon form av James Bond-tema med kostymer och pistoler. Bara det att pistolerna hade formen av...snoppar! Humor!

Jag är förvisso den i min familj som vet allra minst om konst (med tanke på att mamma har ett galleri och allt), men ändå så hajar ju jag att det här är patetiskt.
Jag tror att dom kanske stödjer någon lokal oförmåga som kallar sig konstnär och tavlorna byts relativt ofta ut. Just nu är det någon form av Picasso-trauma som hänger där. Jag säger bara: hitta på nåt eget, dåliga härmapa!

Mobilbild och inget PhotoShop = dålig kvalitet, jag vet. Men ser ni eller?

Well, det var väl inte mer än det jag ville säga just nu. Hinner inte heller. Ska rusa iväg på basket. Bye bye!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?