What doesn't kill you, makes you stronger

Det är ju så himla inne och skriva årskrönikor och annat jox så här års, men jag tänkte hålla mig ifrån det. Istället tänkte jag bara nämna för er att jag är väldigt nöjd med att det till slut blev ett nytt år, för jag var nämligen inte vidare nöjd med 2008.

Faktiskt hände i princip bara en enda bra sak förra året och det var OS.

Allt annat var blaj och skit. Jag menar, se bara på hur det började! Stjärnan lämnade byn redan innan nyår för vidare spel i norr och sen gick det skitdåligt för HH i ligan och sen orkade jag inte mer alls. Sen blev det sommar och jag brände ner min sommarstuga (vilket ju var lika bra det) och efter det åkte jag till Beijing. Sen kom hösten och det var ganska okey fram tills jag blev korsbandsskadad och då var inget alls så himla spännande längre.

Så okey, in i 2009 tar jag med mig 2-26 augusti 2008 och ingenting mer. Eller jo, kanske dom där dagarna på landet strax innan OS, för dom var rätt bra när jag tänker efter. Resten huttar jag i papperskorgen och tänder på.

2009 kommer bli skitbra tror jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?