Det är helt mörkt ute nu igen

Nu är klockan tjugo över sju och det har hittills varit en konstig morgon. För nyss, när alarmet (som för närvarande består av Destinys Child's I'm a survivor - perfekt val va?) väckte mig tänkte jag för en gångs skull inte Åh, skjut mig! som jag brukar, utan det kändes relativt överkomligt. (Det var naturligtvis strax innan grannen ovanpå började klampa omkring i högklackat och ropa Wohoo!).

Igår gick jag för att sova strax innan nio. Och det tog mig inte mer än en halvtimma att somna tror jag. Visserligen vaknade jag efter ett par timmar och hade lite sms-maraton innan jag somnade om igen. Men hallå! Klockan nio! Har det någonsin hänt förr, undrar jag.

Så nu sitter jag här och äter macka med honung på och kollar på Wake Up with MTV (det var någon pretentiös bokrecension på TV4 och det är lite mer än jag klarar av så här tidigt) och ska snart ner till sjukhuset för träning. Sen gym.
Efter det kan det hända att jag placerar mig på soffan för att sova lite innan jag ska dricka kaffe i ett danskt radhus.

Och för att göra dagen ännu lite mer guldkantad tänker jag idag träna i gröna short som det står Comite Olimpico Boliviano som jag bytte till mig under OS. Inte illa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?